The other guys

I actionkomedien 'The Other Guys' spiller Will Farrell og Mark Wahlberg to politimænd, der griber chancen for at tage over for byens dygtigste makkerpar - men det går langt fra som planlagt.


ANMELDELSE


Jeg ved at det er ufatteligt populært at skrive superstjerner på filmplakaten, men hvor burde det dog snart forbydes.. hvis altså de kun optræder 5 min. i filmen. Det kan fame ikke kaldes en Samuel L. Jackson film når ens rolle består af at drøne igennem byen i en bil i åbningsscenen?? 


Well..  lad det nu ligge.


Jeg sidder tilbage med en fæl fornemmelse af at denne film kun er skabt for at tjene nogle penge, smid nogle stjerne ind, frigiv den op mod jul hvor folk kæmper for at gå i biffen osv., osv. Nå ja.. og så smid en bovlam handling over i gryden også... ja ja... bevares.. det er selvfølgelig en "komedie".. men selv komedier kan laves ordentligt. 


Man har febrilsk forsøgt at køre den helt sorte, tåkrummende, fald på røven humor (ala Mandrilaftalen) men den fejler fælt.. jovist, fra tid til anden lykkedes det -og jeg er da spottet med et smøret grin i fjæset.. også under denne film. Men hold k*** hvor bliver det bare trættende i længden. 


Man kører konstant i den samme rille og de humor-indslag som burde være finurlige og give filmen lidt fylde, de får nærmest en til at krumme tæer.. og ikke på den gode måde.


Hvis jeg én gang til høre ordene " I´m a peacock" flår jeg ørene af mig selv.


Will Ferrell.. du skuffer mig! 


Skal denne film ses i biografen?...............Nej!! Har du ikke læst min anmeldelse??... nå!!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar.