13


A naive young man assumes a dead man's identity and finds himself embroiled in an underground world of power, violence, and chance where men gamble behind closed doors on the lives of other men.




ANMELDELSE



Ikke ligefrem en fortælling som man ikke har hørt før - og desværre bruges der tilmed de sædvanlige stupide trix som at smide om sig med stjerner i håbet om at få lidt omtale.. well.. problemet er bare at de fleste non-stjerner også sucks, når det gælder skuespil - denne film er ingen undtagelase.



Kredit skal den dog have for at opretholde et spændingsniveau... jeg mener.. jeg faldt ikke i søvn! 



AT se en af mine actionhelte (Mickey Rourke) synke ned på en lowbudget film som denne.. underer mig egentligt ikke og hans begrænsede karakters berøring i filmens handling, er da også godt gennemført, men igen.. fuldstændig overflødig og kunne være skrevet ind i manus 10 min. før optegelserne starter - det stinker!



Og vores alles nye rap/film stjerne 50 cent har selvfølgelig også en rolle.. jeg tror endog at det er hans biler de har bruget i de scener hvor de firhjulede stjæler billedet - praktisk!



Skal denne film ses i biografen? ... nej!.. men tåler gerne en afspil(d)ning på dvd.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar.